Tuesday, March 15, 2011

Buku sudah dimiliki

Tidak sampai seminggu dilancarkan, saya sudah memiliki buku A Doctor in The House.   Sebenarnya, pada hari ahad 13 Mac yang lepas, saya telah pergi ke Tesco, Nilai   untuk membeli-belah. Secara tidak sengaja, buku ini telah dipamerkan dipintu masuk utama di dalam ruang niaga. En Suami, terus memberitahu saya yang buku ini ada dijual di sini. Apa lagi, saya terus ambil tanpa ragu-ragu. Ye, En Suami tahu, kalau saya ingin memiliki sesuatu. Saya ada memberitahunya, yang saya ingin ke MPH, Putrajaya minggu hadapan unutk mencari buku ini.

Tapi, yang menarik, saya baru habis membaca bab 1. En Suami, sudah hampir 3/4 membaca buku ini. Maklumlah, saya memang sibuk dengan kerja-kerja di rumah seperti mengemas dan memasak. En Suami, sambil dia menonton TV, atau sambil menjaga Qaisarah, dia boleh membaca. Komen saya, buku ini memang mudah difahami bahasanya, dan memang menarik.




No comments: