Monday, March 14, 2011

Lee Chong Wei Juara All England 2011

Tahniah, buat Chong Wei kerana mengekalkan kejuaraan Badminton All England. Semangat juang beliau patut dicontohi.

Saya sebenarnya melihat sendiri persembahan yang telah dipamerkan oleh beliau. En Suami dan anak sedang tidur ketika saya menonton perlawanan akhir Badminton All England. Memang persembahan Chong Wei mempersonakan dan nampak beliau sangat fokus semasa bermain. Pada akhir perlawanan, saya melihat begitu ramai peminat Chong Wei di bumi England. Wah, ketika itu, saya rasa dia seperti jaguh dunia yang lain seperti Michael Sgcumaker dan Rooney. Ya, Chong Wei pemain nombor satu dunia. Saya lihat peminat dia tidak kira kecil atau tua. Terserlah kegembiraan mereka apabila Chong Wei memberi tandatangan sebagai mengharagai sokongan peminat beliau.

TAHNIAH CHONG WEI!!!



No comments: