Friday, August 12, 2011

Berbuka puasa bersama rakan-rakan

Semalam, sangatlah seronok. Berbuka puasa bersama-sama dengan kawan-kawan sepejabat. Bukan apa, sebab dah ramai yang balik ke Malaysia. Rasa meriah, mereka semua bawa keluarga. Aku memang tak bawa En Suami dan Qaisarah sbb En Suami balik lewat dari kerja.

Yang menarik, aku rasa ini kali pertama, kami berbuka puasa selepas solat maghrib. Selalu, sebelum maghrib dan agak kelam-kabut untuk solat maghrib. Kami berbuka di API, dan memang sampai pukul 9mlm. Bayangkan, tinggal kumpulan kami je yang masih menjamu selera. tetapi penuh berhemah. Kami semua seramai 16 orang.

Sebenarnya, aku yang mencadangkan kepada Ms Lela. Yang memulakan langkah untuk buat pengumuman adalah Ms Ida yang sentiasa prihatin. Dan yang membuat tempahan tempat adalah Ms Lela juga. Terima kasih kepada Zafwah, dan semoga selamat melahirkan anak ketiga. Juga Mr Ise dan keluarga, Fatin-Nizam-Naufal, Shukriernie. Terima kasih kerana meriahkan majlis. Kamera lupa nak bawa untuk ambil gambar aksi-aksi kami semasa menjamu selera.



No comments: