Sunday, December 21, 2008

Manjakan diri

Sekian lama, aku menghitung hari untuk memanjakan diri di butik-butik kecantikan. Akhirnya, pagi tadi aku telah ke sebuah SPA untuk membuat facial dan mengurut diri yg lenguh-lenguh. Bukan ke SPAQ yang aku sendiri tak pernah tengok satu pun episod cerita ini. Walaupun bukan urutan tradisional atau lepas bersalin (aku tak mengurut satu badan secara eksklusif masa berpantang), tapi kelegaan memang sedikit terasa. Lepas mengurut dengan minyak aromaterapi, suami berkata yang kelembutan wangian aroma terapi membuatkan dia terasa teruja untuk menghantar aku ke sessi mengurut lagi. Suami menawar diri untuk menghantar dan mengambil....Tapi...bajet sendiri lah.

Yang membuat aku bangga diri (Ya Allah! ampunkanlah dosa-dosa riakku), tukang facial dan mengurut kata rupa paras aku kelihatan lebih muda dari usia. Mudah-mudahan Allah panjangkan usiaku dan Alhamdulillah dikurniakan wajah yang sentiasa kelihatan muda dan ceria. Heeeeeeeeheeee.



No comments: