Sunday, August 24, 2008

Kempunan

Since cuti berpantang... berpantang sakan ke???

Untuk pengetahuan anda... Berurut lepas bersalin pun belum lagi. Mak aku je urut2 sikit badan aku dengan baring atas tilam sauna mak aku. Aku tengah berfikir ni, nak urut dekat SPA ke...? atau Bidan Urut...?

Bab makan masa bersalin tu, 10 hari pertama mmg asyik makan sup ikan haruan, Lepas tu sedap makan tempe goreng je... Mak aku tak terlalu strict macam org dulu2, cuma yg penting jgn makan makanan yang 'gatal2' je... Sekarang ni pun aku still belum cukup berani makan telur, udang dan makanan seumpama udang. Ayam dah makan sejak 30 hari bersalin lagi.

Tapi, yang sebenarnya... Aku kempunan nak pergi Tapak Ekspo MAHA kat MARDI... 2 tahun lepas, aku bersama2 suami ke MAHA, berdating2 dan berbelanja sakan. Teringat kembali zaman 2 tahun lalu.

No comments: