Thursday, May 31, 2012

Dr Faiz Angkasawan

Sejak tgk master chef celebriti, entah kenapa rasa nak baca cerita pasal Dr Faiz ini. Sekali imbas tgk muka macam Khairi-Ethan Amazing Race Season 4. Dua kali tgk gambar tak sama. sebenarnya. Btk muka je ala2 sama sikit. Kawan aku Hazila kat MARDI memang dah byk kali jumpa Dr Faiz ini,  team buat makanan angkasawan, ala2 kata adik beradik mcm tu sbb nama ayah sama.

Google kat internet, rupanya Dr Faiz ada blog peribadi. Lama dah blog ni rupanya. Mungkin kesibukan masa aku menyiapkan PhD aku tak sempat nak mengikuti sgt perkembangan Dr Faiz ini. Memang informatif blog ini. Paling best dental corner. Siap bagi komen cerita pasal Nurul nak kawin. Pasal AF9 pun ada, yang ini aku tak tgk pulak masa AF9 tu. Macamana lah boleh terlepas.

Apa-apa pun, kalau ada kelapangan aku akan ikuti cerita2 dia di blog peribadi Dr Faiz.







No comments: