Sunday, November 7, 2010

Hujung minggu

Cuti hujung minggu, pagi-pagi aku sekadar menggoreng kentang untuk sarapan pagi. Petang aku bercadang nak buat spagetti. Pagi td, aku ke Mydin utk memperbaharui kad Mydin aku yang dah luput ahli. Minggu lepas, aku ke Mydin dan mendapati kad ahli aku telah tamat, tetapi sistem komputer tidak berfungsi.

Bagi sesiapa yang hendak memohon kad keahlian mydin sila lawati di sini.

Aku memang suka ada kad-kad keahlian untuk membeli-belah. Kumpul mata ganjaran, kemudian boleh tebus dengan barangan.

Lepas ke Mydin, kami ke Pasaraya Grand Union. Barangan di situ jauh lebih murah dari Giant. Aku memang suka ke situ untuk membeli barangan keperluan rumah. Tetapi, pilihan barang di sini memang agak terhad. Untuk keperluan asas, ya...memang berbaloi.

Kemudian, aku singgah sebentar ke sebuah kedai berhampiran untuk membeli butang baju. kedai itu menjual keperluan asas menjahit.


No comments: