Friday, July 9, 2010

Imam Muda: Episod 7

Diam tak diam dah episod 7. Imam muda Adib terkeluar minggu ini. Aku memang tak miss tgk imam muda. Hari Sabtu ptg ada kapsul imam muda. Tgk dia org buat aktiviti, siap berlakon, menyanyi... memang berbakat. Hizbur pada aku ada karisma dan matang. Ye...guru Tahfiz yg pernah belajar di Syiria. Yang lain semua ada karisma. Tapi pada aku Hizbur terpancar kematangan dirinya. Nuri pun dah makin meningkat. Memang best rancangan Imam Muda memecah tradisi. Selalu rancangan di Malaysia adalah klon2 rancangan luar negara.

Rancangan top sekarang kat Astro...keynote pun best. Mengasah bakat muda dlm bidang komposer. Jangan lupa lirik pun rancangan kegemaran aku. Apa lagi aku suka tgk... Malaysian Top Host...yg musim terbaru lepas, aku terlepas tgk. Cerita bola dah habis.... Tapi Sotong Paul yang glamour.

No comments: