Saturday, March 1, 2008

Hanya di Mercu

Sebenarnya aku tidak pernah mengikuti program realiti One in The Million. Tetapi entah kenapa hari ini semasa dlm perjalanan, radio kegemaran sentiasa mengiklankan episod akhir OIM ini. Malam semalam, aku melihat seketika rancangan ini. Akhirnya aku tertarik dgn lirik lagu ini.


Lirik Lagu Hanya Di Mercu
Lagu: Aubrey Suwito
Lirik: Habsah Hassan


Mimpi dan harapan
Cecita yang tinggi menjulang
Tak pernah terluahkan
Hanyalah di hati tersimpan
Terpendam
Keterbatasan diriku menjadi penghalang


korus:
Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus berani


Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu


Mimpi dan harapan bagaikan duri yang mencengkam
Seandainya ku biar cecita dihati tersimpan
Terpendam
Keterbatasan tak wajar menjadi penghalang


Bridge:
Aku mencari kekuatan
Dalam kelemahan
Aku temui kejayaan
Dalam keberanian

No comments: