Sunday, September 2, 2007

Hari yang penuh kerajinan

Hari ini masuk hari kedua bulan September. Bila masuk je bulan baru, terasa masa begitu cepat berlalu. Semalam 1 september, terus terlintas difikiran aku, hari lahir seorg member satu makmal aku di UPM, Muhammad Anas Othaman. Terus aku sms mengucapkan selamat hari lahir, semoga dimurahkan rezeki dalam nikmat Iman. Mudah2an kita terus berjaya bersama2. Anas, semoga bertambah anak ko tahun depan. Itu yang ko impikan kan?

Tengahari tadi, graf kerajinan memasak aku begitu tinggi. Sebanyak 4 jenis lauk telah aku hidangkan untuk makan bersama2 suami tercinta. Siap boleh buat senarai kat bawah ni:
1) Ikan goreng
2) Ikan bilis sambal petai
3) Ayam masak kari
4) Sup sayur cendawan + kobis bunga

Suamiku pulak, kerajinan mengecat rumah dia memuncak. Petang td dia telah mengecat dinding di halaman rumah kami. Bilik air utama di bili kami siap dicatnya. Malamnya pulak, siap semua mentol yang tak berfungsi, diganti dgn baru.

1 comment:

anastotista said...

Terima kasih...setelah 4 tahun...