Friday, November 19, 2010

Amazing Race Asia: Season 4

Semalam aku tgk amazing race.
Team Malaysia dah terkeluar.

tersilap langkah dia orang masa buat lencongan tu.
Dia org pilih cari nama orang kat batu nisan.
Tapi sebenarnya aku macam dah rasa je dia org ni akan keluar dan dpt tpt kelima.
Sbb Hilda dgn Ivan tu dah keluar dan dpt tpt ke-7.

Kedudukan Malaysia yg lalu:
Season 3: Ida-Tania (ke-3), Henry-Bernie (ke-5)
Season 2: Pamela-Vanessa (ke-2), Diane-Ann (ke-4)
Season 1: Joe Jer-Zabrina (Pertama), Andrew & Syeon (ke-3)

Jadi, kalau perkiraan tu, mcm selang satu je tpt dia org ni.
Apa-apa pun, mmg aku respect dgn dia org.
Mula-mula tu, dia nak bg Richard-Richard naik bot dulu.
Aku mmg nampak dia org ini berlawan dengan semangat setiakawan dan berhemah.
Ramai dari pasukan negara lain, suka pada pasangan Ethan-Khairie ni.

Tahniah buat Ethan-Khairie walaupun dah tersingkir.
Tapi aku yakin, keputusannya dah tahu siapa juara TARA season 4 ini.
Biasanya, rakaman dah habis awal dua bulan.
Cuma dirahsiakan dulu, juaranya.


No comments: